سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمای کامپوزیت

ورق کامپوزیت از ورق های بسیار سبک محسوب میشود که این وزن کم باعث شده تا کاربرد آن در ساخت نمای ساختمان بسیار زیاد باشد.  وزن نمای کامپوزیت به هیچ وجه قابل مقایسه با نماهای دیگر از جمله نمای سنگی و آجری نیست و از وزن بسیار کمتری برخوردار است. نمای کامپوزیت وزنی در حدود 5 تا 8 کیلوگرم در هر متر مربع ایجاد میکند که کاملا مناسب میباشد. نمای کامپوزیت بسیار شکل پذیرتر و انعطاف پذیرتر از سایر نماها میباشد. نمای کامپوزیت را میتوان با تجهیزات مخصوص به هر شکل و فرمی در آورد. همین شکل پذیری نمای کامپوزیت منجر شده تا ورق های کامپوزیت را به اشکال مختلف بر روی نما به کار برد.

نمای کامپوزیت از تنوع رنگی بسیار زیادی برخوردار است در صورتیکه سایر نماها از این تنوع رنگ برخوردار نیستند. تنوع رنگ نمای کامپوزیت نمای کلی ساختمان را بسیار زیباتر میکند و افرادی که قصد دارند تا برای ساخت نما چندین طریف رنگی را به کار ببرند بسیار مناسب میباشد.

نمای کامپوزیت نیازی به مصالح ساختمانی برای نصب و اتصال بر روی سطح سازه ندارد و به همین دلیل در مدت زمان کوتاهتری نصب  و راه اندازی میشود. زمان نصب نمای کامپوزیت قابل مقایسه با نماهای آجری و سنگی نیست و بسیار کوتاه تر است. نمای کامپوزیت همچنین ار قابلیت شستشو برخوردار است و شرکت های نماشویی به راحتی میتوانند سطح آن را با مواد شوینده معمولی مورد شستشو قرار دهند.نمای کامپوزیت از مقاومت حرارتی بسیار خوبی برخوردار میباشد و عایق بسیار خوبی در برابر حرارت محسوب میشود. این خاصیت نمای کامپوزیت باعث میشود تا در آتش سوزی ها عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد و به مراتب دیرتر دچار حریق شود. شرکت آکام گستر کیش از شرکت های فعال در زمینه ساخت و اجرای انواع نمای ساختمانی و همچنین نمای کامپوزیت میباشد و مناسبترین قیمت ها را نیز برای ساخت نما در نظر گرفته است.

نمای کامپوزیت ...